Relaxing on the beach! - Reisverslag uit Whakatane, Nieuw Zeeland van Carolien Hooijdonk - WaarBenJij.nu Relaxing on the beach! - Reisverslag uit Whakatane, Nieuw Zeeland van Carolien Hooijdonk - WaarBenJij.nu

Relaxing on the beach!

Door: Carolien van Hooijdonk

Blijf op de hoogte en volg Carolien

24 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Whakatane

Hallo allemaal!
Hier is weer een reisverslagje,

Dit keer niet zoveel te vertellen want we hebben het afgelopen weekend niet heel veel gedaan (ook wel eens lekker).

We zijn al weer over de helft met stage lopen! Tijd gaat echt snel, we maken dan ook niet echt lange dagen, maar dan nog. Een paar dagen met de oude knorrige (vinden ze hier, ik vind het wel meevallen misschien ben ik het gewend) Nederlandse klusjesman meegelopen. Hij doet echt vanalles, eieren halen op de andere boerderij en zodra er ergens iets kapot is wordt hij ingeschakeld. Helaas is redelijk vaak wat kapot, de systemen zijn ook echt aan vervanging toe. Snap wel waarom sommige medewerkers hem een brompot vinden, aangezien hij over alles doet klagen. Maar voor een groot deel ben ik het wel met dingen eens! Het gaat dan vooral om dingen vervangen en niet proberen te repareren.

Maar het waren dus een paar leuke dagen, tussen door af en toe ook nog meegeholpen met eieren rapen.

Zoals ik al eerder had gezegd hebben we dit weekend niet veel gedaan. We wilde in eerste instantie met dolfijnen gaan zwemmen maar door een boekingsfout ging dit helaas niet door. Dus zijn we maar op tijd naar Tauranga gereden om daar lekker aan het strand te liggen en te zwemmen in de zee.

's avonds kwamen we terecht in een villa wijk om te slapen, super apart hadden we totaal niet verwacht. De mensen waren super aardig en gastvrij en de kamer was super!

Zondag de Mount Maunganui omhoog gelopen, het was niet zo'n hoge maar met het warme weer viel het toch tegen om hem omhoog te lopen. Maar het uitzicht was super! Daar hebben we het voor gedaan!

Omdat het fout was gegaan met boeken gelijk maar geboekt om met dolfijnen te gaan zwemmen aankomend weekend, heb er echt zin in! Ook aankomend weekend naar de Waitomo caves schijnt super mooi te zijn.

Nu nog even wachten op het weekend! Ondertussen ook al een beetje de route aan het plannen voor de twee weken vakantie.

Na het weekend weer een nieuw reisverslag!

Carolien

• 24 Maart 2015 - 11:17

Nellie Bakker:

Hoi carolien. Het is volgens mij wel een relaxte stage.
    jammer van de dolfijnen maar ja wat in het vat zit verzuurt niet.
    heerlijk in zee zwemmen is ook lekker dat is een van mijn favoriete.
    fijne week verder gr. Nellie