Stage voorbij, op naar het zuideiland van NZ - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Carolien Hooijdonk - WaarBenJij.nu Stage voorbij, op naar het zuideiland van NZ - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Carolien Hooijdonk - WaarBenJij.nu

Stage voorbij, op naar het zuideiland van NZ

Door: Carolien van Hooijdonk

Blijf op de hoogte en volg Carolien

12 April 2015 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo allemaal!

Hier een berichtje vanaf de boot naar het zuideiland.

Stage zit erop! Ontzettend naar mijn zin gehad met alle medewerkers van het bedrijf! laatste dagen gewoon lekker gewerkt. Donderdag een klein feestje gehad met een paar medewerkers als afscheid, was erg gezellig.

Zaterdag de bus naar Wellington gepakt het was een hele reis. Om 11.15 vertrokken vanuit Whakatane en we waren om 21.10 in Wellington. Iets later dan gepland aangezien de buschauffeur opeens ruzie had met mensen die waarschijnlijk een paar dagen eerder een koffer waren kwijt geraakt. Dus we moesten wachten op de politie. Maar we zijn aangekomen!

Vandaag om 8.30 de boot richting Picton genomen. Hier zit ik op het moment nog op. Over een uurtje dan eindelijk op het zuideiland. Een dagje in Picton en dan maandag de huurauto ophalen.

Nog twee weken en dan al weer terug in Nederland!

Groetjes
Carolien

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Carolien

Hallo, ik ben Carolien van Hooijdonk. Voor school moet ik stage lopen in het buitenland. Deze kans heb ik met beide handen aangegrepen en heb gekozen om naar Nieuw-Zeeland te gaan. Vandaar deze blog. Have fun met het lezen.

Actief sinds 06 Maart 2015